وبلاگ Alireza z.i

  • ۰
  • ۰

تا به حال کسی را اینگونه

دوست داشته ای؟!

لطیف و 

عمیق و 

عاشقانه.......

چشمان کسی اینگونه بیقرارت کرده است 

آنقدر که هر جا سر بچرخانی برق نگاهش دیوانه ات کند ؟!

حواسم را به هم ریخته ای 

واژه ها لکنت گرفته اند

و مُشتی "دوستت دارم "های مست 

پشت لبانم محبوس مانده اند

کمی نگاهت را بدزد

تا واژه واژه "دوستت دارم"هایم را 

در گوش جانت شعر کنم ....

 

سارا قبادی

 

++ وقتی از "تو" میگویم؛ صورتم جان میگیرد چشم هایم برق میزند و لبخندی ناخواسته روی لب هایم مینشیند ... و من چقدر "خودم" را دوست دارم وقتی از تو حرف میزنم... (سحر رستگار)

 

++ پارادوکس را بیخیال دست هایم را که بگیرى زیباترین آرایه جان بخشى ست .. (طاها رحیمیان)

 

++ حرفی نزن فقط بگذار نگاهت کنم دلم میخواهد، چشمانم، به زیبایی ات عادت کند ... (مانی دانته )

 

++ برای دوست داشتنت چهار فصل کم است باید فصل پنجمی باشد تا لحظه لحظه اش تو را زندگی کنم .. (سونا محمدی)

  • ۰۰/۱۰/۲۲
  • علی دهقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">